CATEGORIES
12.4.2018

THIS WEEK

My Style

Outfit Gina Tricot X Anine Bing

Shoes Sarenza

Ihan alkuun haluan vielä täällä blogissa sanoa KIITOS kaikille kaikista ihanista ja upeista viesteistä/kommenteista, joita olemme siskoni kanssa saaneet SISKOT -sarjan jaksostamme ♥ Ollaan molemmat ihan häkeltyneitä palautteen määrästä ja siitä miten ihanan vastaanoton jaksomme teiltä kaikilta sai. KIITOS KIITOS KIITOS! Jos jakso meni sinulta ohi, niin pääset katsomaan sen Katsomosta täältä. Minulla on mennyt niin paljon aikaa IG kommenttien vastaamiseen, että blogikommenttien vastaukset vielä uupuvat, mutta teen senkin vielä tänään illalla kotona. Niin ihania ihmisiä ja sanoja, että ei tässä voi muuta kuin hymyillä yhtenä Hangon keksinä.

Arkeen paluu on muutenkin sujunut todella mutkattomasti ja ihan täydessä työn touhussa ollaankin koko viikko paineltu jo menemään! On ollut paljon kuvauksia, tapaamisia ja kevään/kesän juttujen suunnittelua ja se tuntuu kaikki ihan super hyvältä. Olen jotenkin niin täynnä tarmoa ja energiaa tällä hetkellä! Tämä valon ja auringon määrä myös Suomessa vaikuttaa varmasti asiaan, mutta hyvä niin. Miten upeasta keväästä saammekaan nyt nauttia. 

Minulla on vielä kovalevyllä kämmenellinen reissupostauksia julkaisematta, mutta niiden sekaan aion kyllä tehdä myös nyt enemmän sisältöä täältä stadista. Uskoisin, että palmuihin ja rantamaisemiin kaivataan täälläkin jo pientä muutosta? Ainakin keväisiä asukuvia on nyt tarkoitus myös kuvailla ja tässä näettekin yhden TODELLA klassisen "Kira-tyylin". Nahkatakki, printtipaita ja revityt farkut. Could this look BE anymore my style? :D 

Photos Milla Kuoksa

25.3.2018

ON THE ROAD

My Style

Päivät kiitävät ohi täällä nopeammin, kuin vastaantulevan kaistan valot. Ollaan suhattu ympäriinsä Australian itärannikkoa meidän ihanalla vuokra-autolla (josta Julia kirjoitti tarkemmin täällä) ja paahdettu vaan menemään paikasta toiseen. Tällä tavalla ollaan kyllä nähty ihan sairaan paljon, mutta jatkuva paikan vaihtaminen sekä autossa istuminen viel kyllä voimia. Ollaan siksi oltukin molemmat Julian kanssa nyt pari päivää jotenkin ihan tööt ja pyritty vaan lepäämään Byron Bayssa.

Myös se, ettei meillä ole ollut mitään tarkempaa suunnitelmaa on ehkä välillä aiheuttanut vähän turhaa sähläämistä, mutta en vaihtaisi tätä vapautta kyllä mihinkään! On ollut niin siistiä päättää aina melkein päiväkohtaisesti missä ollaan ja mitä tehdään. Kamat vaan uudelleen aina autoon ja nokka kohti tuntematonta.

BIK BOK Swimsuit

LEVI'S Jeans

D&G Boots

Huomenna nokka suuntaa tuntemattoman sijaan takaisin kohti Sydneyta, kun matkamme alkaa lähenee jo loppuaan. Vielä on kuitenkin reilu 900km ajomatkaa takaisin, joten ihan hujauksessa ei takaisin sinne päästä! Onneksi ajaminen on tullut täällä meille molemmille jo niin tutuksi, ettei matka jännitä enää lainkaan. Eri asia oli vielä silloin kolme viikkoa sitten, kun ekaa kertaa istuttiin ratin kanssa ihan "väärällä puolella" autoa. Hyvin vasemmanpuoleiseen liikenteeseen kuitenkin tottui ja täällä ajaminen on muutenkin ollut niin mukavaa, koska kaikki noudattavat niin tarkasti liikennesääntöjä! Kukaan ei kaahaile tai etuile tai mitään sellaista. Yhtä leppoista letkajenkkaa aina vaan. Toivottavasti huomenna taas sama juttu.

Nyt unille ja keräämään voimia huomista ajoa varten! Leppoisaa sunnuntaita kaikille :)

Photos Julia Toivola