H&M Blazer and pants
NLY Top
ADIDAS Sneakers
SAINT LAURENT Bag
Yhden päivän asu toimi kyllä säävaihteluista huolimatta todella hyvin ja se oli tämä siisti raitapuku H&M:ltä. Puku oli ihanan väljä, kevyt sekä ilmava, eikä hiostanut mistään. Tultiinkin molemmat Jekun kanssa siihen tulokseen, että kaikista parhaat vaatteet Honkkariin (helmikuussa) onkin jotkut ilmavat pitkät housut, erilaiset topit, neuleet, bleiserit ja rennot haalarit. Kesämekossa saattaa nimittäin tulla yhtäkkiä kylmä ja farkuissa aivan liian kuuma. Me hikoiltiin molemmat muutamana päivänä ihan tuskissa farkuissa ja nahkatakeissa, koska ei ollut oikein muuta lämpimää päälle aamulla.
Oltiin myös molemmat Jekun kanssa ihan häkeltyneitä, miten muotitietoista jengiä Honkkareissa on! Todella makeita tyylejä, joita olisin halunnut tallentaa teille street style -kuvien muotoon, mutta perus kuvat, vlogien tekeminen sekä puhelimen päivittäminen pitivät jo niin kiireisenä. Ihan kaikkeen ei pysty. Ihmismassa oli myös niin tiheää, että katutyylikuvaaminen olisi ollut kyllä todella haastavaa. Pakko kuitenkin sanoa, etten muista nähneeni missään muualla Aasiassa niin paljon merkkikamaa ihmisten päällä, kuin täällä. Suosituimmat brändit olivat ehdottomasti Balenciaga ja Gucci. Päästä varpaisiin.
Photos by Jekku Berglund