CATEGORIES
13.3.2018

UNDER THE BRIDGE

My Style

Hong Kongin reissua ajatellen pakkasin laukkuun vähän siistimpiäkin asukokonaisuuksia, joista tämä musta asu toimi myös Sydneyssa vikana iltana tosi kivasti! Tämä taitaa kuitenkin olla eka ja vika kerta Ausseissa, kun tulee pukeuduttua vastaavasti. Muuten ollaan menty meinaan täysin biksu/farkkushortsi linjalla!

Vikana iltana Sydneyssa menimme illallistamaan Blanca Bar & Dining -ravintolaan, joka on suomalaisen Tomi Björckin paikka. Mestaa oli kehuttu Tomin parhaaksi ja nyt kyllä ymmärrän miksi! Ihan huikea menu, miljöö ja kaikki vaan niin kohdallaan. Olen ollut aina maailman isoin Gaijin fani, mutta Blanca meni nyt senkin ohi. Menkää ehdottomasti testaamaan jos olette koskaan Sydneyssa.

CHANEL Vintage Jacket

NLY Top

VALKOINEN ELEFANTTI Pants

ZARA Shoes

CHLOÈ Bag (borrowed from Julia)

Photos Julia Toivola

7.3.2018

PUKEUTUMINEN HONG KONGISSA

My Style

Hong Kongissa oli koko ajan todella vaikea pukeutua, koska lämpötilat vaihteli niin paljon. Sateilta säästyttiin lähes kokonaan ja muutenkin keli oli kivan puolipilvinen koko loman ajan, mutta lämpötilat sekä ilmankosteus heitteli ihan jatkuvasti.

Aamulla saattoi tarvita hupparin lisäksi vielä kevyen takin päälle, mutta illalla hikoili jo pelkästään shortseissa. Tai toistepäin. Hotellihuoneen ikkunasta näkymä oli myös joka päivä aina ihan samanlainen, joten mentiin Jekun kanssa aina vaan riskillä alas hotelliaulaan ja jos tuli virhearvio (liian kylmät/kuumat vaatteet), niin kipitettiin takaisin ylös vaihtamaan.

H&M Blazer and pants

NLY Top

ADIDAS Sneakers

SAINT LAURENT Bag

Yhden päivän asu toimi kyllä säävaihteluista huolimatta todella hyvin ja se oli tämä siisti raitapuku H&M:ltä. Puku oli ihanan väljä, kevyt sekä ilmava, eikä  hiostanut mistään. Tultiinkin molemmat Jekun kanssa siihen tulokseen, että kaikista parhaat vaatteet Honkkariin (helmikuussa) onkin jotkut ilmavat pitkät housut, erilaiset topit, neuleet, bleiserit ja rennot haalarit. Kesämekossa saattaa nimittäin tulla yhtäkkiä kylmä ja farkuissa aivan liian kuuma. Me hikoiltiin molemmat muutamana päivänä ihan tuskissa farkuissa ja nahkatakeissa, koska ei ollut oikein muuta lämpimää päälle aamulla. 

Oltiin myös molemmat Jekun kanssa ihan häkeltyneitä, miten muotitietoista jengiä Honkkareissa on! Todella makeita tyylejä, joita olisin halunnut tallentaa teille street style -kuvien muotoon, mutta perus kuvat, vlogien tekeminen sekä puhelimen päivittäminen pitivät jo niin kiireisenä. Ihan kaikkeen ei pysty. Ihmismassa oli myös niin tiheää, että katutyylikuvaaminen olisi ollut kyllä todella haastavaa. Pakko kuitenkin sanoa, etten muista nähneeni missään muualla Aasiassa niin paljon merkkikamaa ihmisten päällä, kuin täällä. Suosituimmat brändit olivat ehdottomasti Balenciaga ja Gucci. Päästä varpaisiin. 

Photos by Jekku Berglund