CATEGORIES
5.7.2018

TUNTEIKAS HANKO

My Style

Muutama viikko sitten kävimme Julian kanssa vuorokauden kestävällä pressireissulla Hangossa ja vaikka paikka onkin minulle todella tuttu useiden vuosien takaa, niin on sinne ehtinyt taas tulemaan paljon kaikkea uuttakin upeaa, kuten mm. Regatta Spa Hanko! Hangon suositukset ja lempispotit tulossa vielä erikseen omassa postauksessa, mutta ajattelin nyt eka vähän kasata omia tunteikkaita muistoja tähän postaukseen Hangon sympaattisilta kujilta ja merimaisemista. Varsinkin nyt kuin Regatta viikonloppu polkaisee käyntiin huomenna.
Olen tosiaan käynyt Hangossa ja etenkin Hangon Regatassa ihan teinistä saakka ja ensimmäiset muistot sieltä ovatkin Leijonarannalla siiderikännien vetämiset yhdessä lapsuuden ystävieni kanssa. Muistan, että yhtenä teinikesänä menin myös Casinon rannalla leikkimielisesti kihloihin ponnarisormuksen myötä yhden poikapuolisen kaverini kanssa. Voi kun olisi silloin tiennyt mitä kaikkia suhdekoukeroita Hanko minulle tulevaisuudessa vielä oikeasti näyttäisi.

Näinä aikoina bunkattiin aina perhetuttujen vuokraamilla asunnoilla, mutta voi juku sitä ilon määrää, kun täytti 18 ja pysty lähtemään Regattaan omin päin autolla ja hyödyntää sitä myös majapaikkana! Sillon ei ollut mitään ongelmaa nukkua autossa ja näiltä vuosilta muistankin erityisesti sen, kun me Netan kanssa kerran otettiin saikkua töistä (koska ei saatu vapaata Regattaa varten) ja lähdettiin salaa Hankoon. Ei siinä kauan mennyt kun molemmat jäi tästä eeppisestä salamatkasta kiinni, mutta oli kyllä huutojen arvoinen reissu tämäkin.

TOMMY HILFIGER Hoodie

LEVI'S Skirt

NLY Shoes

CHANEL Bag

Vähän vanhempana autossa nukkumiset vaihtuivat sitten nopeasti villa/hotellihuone vuokrauksiin ja snägärisafkat Makasiinien mahtaviin ravintoloihin, mutta meininki oli aina yhtä hauska, kesäinen ja täynnä tunteita. Muistelin nimittäin nyt Hangossa oltuani, että minulla on päättynyt yksi parisuhde sinne sekä tapasin siellä myös ensimmäistä kertaa molemmat aikuisiän poikaystäväni. Hankoon kiteytyy siis todella paljon tunteita vuoristoradan molemmista päädyistä ja sen kyllä tunsi nyt kun kävelin taas näitä samoja laitureita pitkin. Siinä tuli väkisinkin mietittyä mitä ihmettä tässä onkaan vuosien aikana tapahtunut ja miten sekä miksi kaikki isoimmat suhdejutut ovat jotenkin kulminoituneet jollain tavalla Hankoon tässä vuosien varrella. Sieltä ollaan nimittäin ajettu takaisin joskus kyynelten meressä sekä ensi ihastuneena maha täynnä perhosia.

Hanko muistoja ja tunteita on kerääntynyt nyt vuosien varrella niin paljon, että tänä vuonna Regatan sijaan päätin keskittää energiat kokonaan Turkuun ja Ruisrockiin. Yleensä olen jakanut tämän kuuluisan kesäviikonlopun näiden kahden tapahtuman välillä (tai ollut pelkästään Hangossa), mutta nyt tänä vuonna sukelletaan kokonaan Turun seikkailuihin mukaan. Minulla on Ruississa tänä vuonna myös yksi työkeikka, joka toki siivetti tätä päätöstä. Todella iso osa kavereista viettää viikonlopun kuitenkin tuttuun tapaan Hangossa, joten pieni kaipuu sinne iskee ihan varmasti jossain kohtaa. Ehkä ensi vuonna sitten taas uudestaan, mutta nyt kohti Turkua! ♥

2.7.2018

KESÄN KIETAISUMEKOT

My Style

NLY Dress

CELINE Shades

CNAHEL Shoes

CHANEL Bag

Kietaisumekot ovat olleet tänä kesänä jo useamman kerran asukriisien pelastaja niin reissuilla, kuin ihan vaan kaupungille lähtiessä. Varsinkin tämä Geneven viinitiloilla nähty mustavalkoinen mekko Vero Modasta sekä tämä punainen NLY mekko Nelly.comista ovat olleet nyt ahkerassa käytössä. Niin helppo stailata espradillojen tai lenkkareiden kanssa ja voíla. Kietaisumekkojen suosittu salaisuus piilee myös varmasti siinä, että turvotuksen iskiessä mekon voi aina köyttää päälle vähän löysemmin ja löysemmin. Ainakin meidän Geneven ruokareissulla tämä tuli todella tarpeen, hehe.

Viikko alkaa täällä hieman erilaisissa merkeissä, sillä lähden tänään yhdeksi yöksi Tukholmaan katsomaan Eminemin keikkaa kavereiden kanssa! Todella nopeasta reissusta on kyse ja suunnitelmissa onkin vaan kiva dinneri, keikka, hyvä aamupala Berns hotellissa ja ehkä muutamassa kaupassa pyörähtäminen ennen päivälentoa huomenna takaisin. Ainakin Acnella haluaisin ehtiä käymään pikaisesti. 

Kivaa viikon alkua siis kaikille ja palataan Tukholman jälkeen!

Photos Julia Toivola