CATEGORIES
6.9.2014

Street Style - Sandra

street style

 

Blog by Sandra

 

NELLY Jacket

LOUIS VUITTON Bag

ASOS Top

ASOS Boots

ASOS Skirt

 

Göteborgissa aika oli aika kortilla emmekä ehtineet käydä keskustassa laisinkaan. Onnekseni pohjoismaalaisten bloggaajien tyyleissä oli minulle tarpeeksi silmänruokaa ja kuvasinkin muutaman kokonaisuuden ennen lentokentälle matkaamista. Tässä upea tanskalainen kaunotar Sandra, jonka tyylissä oli mielestäni jotain ihanaa Hollywood glamouria! Pilottilasit, iso karvatakki ja luksuslaukku... Mieleeni juolahti heti Kasimirin biisi WOWOWOW.

 

// I didn't have much extra time in Gothenburg this time, but luckily the scandinavian bloggers had all such amazing styles that I just had to photograph them to my street style section. Here is a beautiful danish blogger Sandra. Her style has a bit of that Hollywood Glamour with the aviator sunglasses, furr coat and bag. I immediately started thinking of the song WOWOWOW when I saw her.

 
22.8.2014

Street Style - Flow 3/3

street style

 

Voi ei tässä tulevat nyt viimeiset kesän 2014 festarityylikuvat! Minulla oli mielettömän hauskaa kuvata katutyylejä ja tämä projekti tulee saamaan ehdottomasti jatkumoa! Nyt palaan blogissa kuitenkin takaisin siihen, että esittelen aina yhden katytyylin selityksien kera päivän lisäpostauksena. Festareilla kovassa hälinässä oli nimittäin mahdotonta saada tietoja vaatteista yms. Minua kuitenkin kiinnostaa aina katutyylejä katsoessa, että mistä mikäkin vaate on hankittu!

Otan itseäni myös niskasta kiinni noiden terveyspostauksien osilta. Vaikka en paljon henkilökohtaista täällä jaa, niin silti blogi kulkee tasan "oikean" elämäni rytmissä. Kesä koostui juhlista ja festareista eikä salilla tullut käytyä kuin muutaman kerran. Terveellinen ruokavaliokin rajoittui enimmäkseen salaatteihin ja hedelmiin, mutta smootheja pyöräytin huomattavasti normiarkea vähemmän. Nyt smoothiekone jyllää ja muutamat superfooditkin on kaivettu esille. Energiatasot on aika nollissa ja töiden jälkeen olen köllötellyt vaan sohvalla... ehkä ruokavalio ryhdistyksen myötä saan energiaa raahata peppuni myös sinne salille! Kellaan muulla samanlainen olo? Jotenkin se aloittaminen on aina vaan niin vaikeaa.

 

//Here are the last festival style pics of the summer 2014! I had so much fun shooting street style this summer and I will definetly continue to do it. At festivals it was impossible to get detailed information from all the looks I photographed, but now I will go back to shooting just in the streets, so you'll get also all the info of the clothes in addition to the pictures.

I will also start making more of my wellbeing posts soon. During the summer it's been mostly about parties, festivals and friends, so I haven't paid that much notice to my eating and exercising. I feel that my energy levels are so low now that I have to make some changes. So more smoothies and healthy stuff for me please! Maybe than I'll have some energy to get my butt off the sofa. Maybe.